How Much You Need To Expect You'll Pay For A Good دستگاه تصفیه آب

Wiki Article

قیمت پایه دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی به متغیرهای زیادی بستگی دارد اما شما می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را به کارشناسان فروش اطلاع دهید تا آنها قیمت کامل را براساس قیمت گذاری محصول به شما اطلاع دهند.

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت تصفیه آسا است. آشنایی با مراحل تصفیه آب در تصفیه خانه

فیلتر کربن گرانولی: این نوع فیلترها جهت بهبود طعم و مزه آب مورد استفاده قرار می‌گیرند، آلاینده‌هایی مانند آفت‌کش‌ها یا کلر که روی طعم آب تاثیر می‌گذارند جذب این فیلتر شده و آب گوارا به دست می‌آید.

• نیترات بعنوان یکی از خطرناک ترین آلاینده های آب شناخته شده است. حتی پس از تصفیه آب در تصفیه خانه های شهری نیترات از بین نرفته و حتماً برای حذف آن از آب مصرفی، به دستگاه تصفیه آب مجهز به فیلترهای پیشرفته نیاز است.

داخل مخازن ذخیره دستگاه تصفیه آب، دیافراگمی از جنس لاستیک آنتی باکتریال تعبیه می‌شود که مانند بادکنک قابلیت ارتجاعی دارد و آب تصفیه شده درون آن ذخیره می‌گردد؛ این مخازن دارای سوپاپی هستند که در هنگام تولید از طریق آن طبق استاندارد مورد نیاز مخزن، هوایی اطراف دیافراگم تزریق می‌شود.

قطعاتی که توسط نمایندگی مینروا گارانتی می‌شوند شامل پمپ، تانک، شیرهای برقی، شیر روی سینک، هوزینگ‌های دستگاه، گیج فشار روغنی دستگاه و دیگر قطعات موجود در دستگاه می‌شود.

اب پاک سازان در سراسر کشور ایران و خارج از کشور تجهیزات تصفیه اب صنعتی تحویل داده ایم.

دستگاه‌های تصفیه آب به دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می‌شوند که دستگاه‌های خانگی برای مصارف کمتر از ۲ متر مکعب در شبانه روز، دستگاه‌های نیمه صنعتی برای استفاده در رستوران‌ها و کافه‌ها و دستگاه صنعتی برای مصارف بیش از ۵ متر مکعب در شبانه روز گفته می‌شود.

Power Intake: Water cure vegetation is usually sizeable shoppers of Power. In California, over four% in the condition's electric power use goes in the direction of transporting reasonable top quality water in excess of long distances, treating that water to a high normal.

از مزیت‌ها و ویژگی مینروا تایوان می‌توان به قیمت آن در بازار ایران اشاره نمود. این دستگاه با دارا بودن نمایندگی انحصاری شرکت تصفیه آسا با یک قیمت یک پارچه در سراسر ایران به فروش می‌رسد و ملاک تعیین قیمت بر اساس قیمت روز دستگاه‌ها دستگاه تصفیه آب می‌باشد.

دستگاه‌های تصفیه آب دیواری عموما به صورت هوشمند تولید می‌شوند اما نوع غیر هوشمند هم دارند.

مشاوره ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰ آنالیز اب برای فاضلاب، لوله کشی شهری و یا اب چاه ⁉️ کلیک کنید

با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت آب آشامیدنی و سلامتی افراد، توصیه می‌شود که از خرید دستگاه های تصفیه آب غیر اصل و ارزان قیمت جداً خودداری نمایید. متأسفانه به دلیل قیمت مناسب و ارزان برخی دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار، بعضاً متقاضیان اقدام به خرید این تجهیزات نموده، غافل از آنکه دستگاه خریداری شده واقعاً توانایی فیلتراسیون کامل آب آشامیدنی را نداشته و از استانداردهای لازم برخوردار نمی‌باشد.

مهدی اهواز گفت: بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۹ ق٫ظ سلام ببخشید قیمت دستگاه برا۲۵و ۵۰ متر مکعب ؟ تشکر

Report this wiki page